Правила повернення та обміну товару
Шановні покупці, з метою запобігання виникненню спірних питань при поверненні та обміні нашої продукції, наполегливо рекомендуємо Вам ознайомитись з Правилами повернення та обміну товару в інтернет-магазинах.
У своїй роботі ми керуємося чинним законом України «Про захист прав споживачів» № 316 - IV від 01.12.2005 року.
Продукція, придбана у нашому інтернет-магазині, підлягає поверненню та обміну в наступних випадках:
Товар належної якості та знаходиться у тому вигляді, в якому був доставлений споживачу - товар не був у вжитку, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, непошкоджена заводська упаковка.
Зверніть увагу, що відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» № 316 - IV від 01.12.2005 року, а також постанови Кабінету Міністрів від 19.03.1994р. № 172, деякі вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. До таких виробів, в тому числі відносяться постільна білизна та рушники.
Ми обміняємо куплений товар або повернемо гроші в таких випадках:
1 . Заводський брак
На жаль, від браку ніхто не застрахований. Він може зустрічатися як в бюджетних, так і в дорогих виробах. Якщо ви виявили брак, відразу повідомте нам і не користуйтесь цим виробом. При наявності ідентичного, ми обміняємо бракований товар без зайвих питань протягом декількох днів або повернемо гроші, якщо такого товару не виявиться на складі .
Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», оплатити доставку товару повинен покупець. Але у випадку браку ми візьмемо на себе витрати з доставки товару в один бік.
2 . Помилка з нашого боку
Всі ми живі люди, яким властиво помилятися. Тому якщо ви отримали товар відмінний від замовленого, відразу ж повідомте нам. Велике прохання не розкривати упаковку і не користуватися таким виробом.
В такому випадку, ми обміняємо товар або повернемо гроші. Усі витрати за пересилання в цьому випадку візьмемо на себе.