Питання-відповіді
Як придбати постільну білизну?
Замовлення повинне містити інформацію, необхідну для відправки цього товару:
- Отримувач - Прізвище, Ім'я
- Куди відправляти - Місто і номер відділення транспортної компанії або вулицю, на якій воно знаходиться.
- Контактні дані - номер телефон і адреса електронної пошти одержувача.
- Якщо є побажання - тут же в повідомленні вкажіть.
- Після відправки Вашого замовлення, оформленого через кошик, Вам прийде повідомлення про закриття замовлення з номером товаро-транспортної накладної (ТТН ). Перевірте по номеру ТТН на сайті транспортної компанії, чи немає помилок при вказанні адреси доставки. Не обов'язково чекати повідомлень або дзвінків. Відкривайте свою пошту!
- При оформленні замовлення через кошик виключається вірогідність помилок при збиранні і відправці товару.Ви самі вибираете потрібний Вам колір, а також розмір постільної білизни, ковдри чи покривала.
Правильно оформлене замовлення скорочує час збірки! Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер для узгодження всіх деталей. Після оплати (картка, розрахунковий рахунок чи накладений платіж) ми надсилаємо посилку.
Як зробити замовлення? Я виберу товар, натисну відправити, а що далі? Коли мені подзвонять (всі завжди пишуть, що швидко, а у вас як насправді?)
Ми зв'яжемося з Вами протягом 1-го робочого дня після замовлення. (Обробляються раніше прийняті). Повідомлення про зміну статусу замовлення відображатиметься у Вашому особистому кабінеті на сайті і буде відправлено Вам по електронній пошті. Ми ведемо облік всіх замовлень, і завжди можемо відстежити, що з Вашим замовленням!
Чи актуальна інформація на сайті щодо наявності моделей постільної білизни, розмірів і ціни? Не хочеться аби склалась ситуація, що я чекатиму відповіді магазина, і з'ясується, що постільної білизни немає або вона набагато дорожча.
Роздрібні ціни в торгівельній мережі і в інтернеті-магазині абсолютно однакові. Інформація про наявність товару відображає реальні залишки на наших складах. Може виявитися, що товару немає в наявності, хоча сайт показує, що він є, лише в одному випадку: якщо одночасно декілька клієнтів замовили один і той же товар одного і того ж розміру. У такому разі, ми намагаємось підібрати ідентичну заміну, а відсутній товар одразу ж прибираємо з сайту.
Скільки часу йде посилка?
Посилки йдуть від 1 до 4 днів. Все залежить від Вашого місцерозташування і вихідних/святкових днів.
Я повинна платити за фактом отримання чи заздалегідь?
Все залежить від того, який спосіб оплати Ви обрали. Якщо Ви сплачуєте замовлення банківською картою, то замовлення передається в доставку відразу ж після підтвердження оплати від платіжної системи. Якщо ж Ви обираєте накладений платіж, то сплачуєте за замовлення по факту отримання Вами посилки.
А що буде, якщо я вже сплатила, а посилка не дійде?
Затримки в транспортних компаніях бувають, але втрати товару не було. Товар дуже ретельно упаковується і присутня накладна, по якій можна звірити кількість.
Якщо постільна білизна прийшла до мене вже з браком, чи повернуть мені гроші, якщо я відішлю його назад?
Товар перед відправленням оглядається на предмет браку. Якщо все ж до Вас прийшов товар з браком, ми обов'язково повернемо за нього гроші. Для повернення є основна умова - товар не має бути вживаним (ним не повинні користуватись, прати, прасувати). Товар має бути в упаковці.
Через який час, після того як я повернула вам потільну білизну назад, мені повернуть гроші?
Ми повертаємо гроші на карту за 1-2 доби, відразу після отримання товару.
Якщо повертати речі назад, то хто оплачує пересилку?
Пересилку назад сплачує клієнт.
Приємних Вам покупок!